vineri, 6 noiembrie 2015

#HighRomania

#HighRomania !!!

In putinul timp liber care-l mai prind si eu vreau sa spun ca sunt mandru ca sunt roman! Am aratat si aratam in continuare ca se poate! Sunt uluit, au fost depasite toate asteptarile si e de abia inceputul! Inceputul, sa speram, a unei comunitati mai tinere. E momentul in care trebuie stearsa orice urma ramasa de comunism! Am aratat ca nu mai suntem controlati si manipulati! NU DORMIM!
Sa aducem un omagiu celor din #Colectiv, eroilor Adrian Rugina si Claudiu Petre si tuturor celor care au fost acolo! In mod tragic, dar datorita lor am ajuns aici! Au vrut sa lanseze un album si au lansat o revolutie!  
Cum spuneam, s-a scurs timpul si nu mai dormim! Ne-am saturat sa fim influentati si manipulati. Am aratat si aratam ca puterea e la noi! Nu guvernul sau politicienii fac regulile unei tari, ci noi, populatia, cetatenii! Noi detinem adevarata putere iar voi sunteti angajatii nostri si nu va mai vrem! Trebuie schimbat tot: modul de gandire, comportamentul, trebuie sa fim clari pentru ce luptam si ce vrem! Nu mai dorim idei ceausiste, opinii proaste si invechite, care sa fie doar pe placul individului corupt! Vrem adevarata democratie si vom lupta pentru asta, iar cei ce urmati la carma aveti grija si nu va bagati daca nu credeti ca va fi cu izbanda! Altminteri urmati voi! Fiti deschisi si fiti cu noi! Am invatat o lectie care o stiam doar in teorie, am invatat ca doar noi putem schimba totul si am si aratat asta. Am vazut ca se poate si asta e doar inceputul.
                Iar cei care in continuare nu vad ce se intampla, invatati sa cititi printre randuri, sa filtrati informatia si sa o alegeti pe cea corecta. Nu credeti tot ce vedeti in mass-media ci ganditi si priviti cu ochii vostri nu prin ochii lor. Acum o vreme zicea o femeie politician: “ciocu’mic, noi suntem la putere!”. Va inselati amarnic, nicidecum nu sunteti voi la putere, de acum inainte suntem pregatiti oricand sa va aratam cine detine adevarata putere, PENTRU CA PUTEM! Asa ca aviz amatorilor care urmati acolo (^_^).

                #HighRomania !!!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu